Snart slut på denna dagen.......

Så är snart denna dag slut......

På jobbet hade jag fullt upp, så mina timmar gick fort.

Efter jobbet sov jag ett tag.

Sen har jag bara varit hemma och i princip inte gjort någonting.
Jo, jag har tänkt mycket, mycket på familjen som har en STOR sorg just nu och
en väldigt jobbig tid framför sig........

Johanna verkar må lite bättre idag.....och hon sa tidigare idag att halsen kändes
lite bättre, men ej bra.
Förhoppningsvis håller det på att vända nu....så att hon blir frisk.

Mattias är hemma  hos sin pappa.
Han ska sova över där och imorgon ska han följa med sin pappa till jobbet på ABB.
Han ska prya där.....en dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0