Som ett brev på posten........

Jag har varit och jobbat och som "ett brev på posten" fick
jag jätteont i min axel/arm.
Ja, jag hade inte väntat mig något annat heller.....suck.

Jag hade lite problem med att köra bilen när jag skulle hem....eftersom jag knappt kunde
röra armen utan att det smärtade ännu mer än vad den gjorde och gör.

Hade lust, tidigare idag, att gå ut i det fina vädret och fotografera lite.
Men det var ju bara att glömma det.....

Jag har istället inte gjort ett "skit" och försökt bara att hålla min
värkande arm stilla.....för att slippa ännu mer värk.
Det går sisso där.....

Det är så tråkigt, tråkigt, tråkigt det här med min axel/arm.
Bara för att man försöker åtminstonde jobba 4 timmar/dag, så blir
man så dålig att man sen inte har något "liv" efter det fyra timmarna.

Jag menar......man har väl huuuuuur mycket som helst att syssla och pyssla
med här hemma.....men nej.....jag klarar inte av det när jag har så ont.
Och det är väldigt, väldigt, väldigt frustrerande.....för man vill ju kunna göra "normala"
hushållssysslor och hålla efter här hemma.....men, men.... så är det inte just nu.....
Jag ser bara hur allt hopar ihop sig och stressen kryper i mig.

Ja, jag vet....jag klagar mycket om min värk hit och dit... här på bloggen.
Men det är ett sätt för mig att ventilera mig..... för det ÄR jobbigt att
leva med ständig värk och som bara blir värre och värre.....
Livskvaliten är ju inte den bästa när man inte är "komplett", kry, pigg och frisk.
Tyvärr......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0