Tacogryta....barnvakt....sjukling....frisk.......

Sista arbetsdagen gjord för denna veckan....skönt!

Idag när jag kom hem från jobbet hade Hasse kockat något som vi
aldrig har ätit förut; Tacogryta.
Han hade hittat ett recept i Dalademokraten och tyckte det lät gott....och
han var nyfiken på att prova göra det.

Han lyckades med maten och den var god!
Så det får han gärna göra om flera gånger!

Idag har jag inte sovit....även om jag är jättetrött.

Om ett tag ska jag ner till fasters gullungar och vara barnvakt.
Både Marko och Lina jobbar.
Jag tror jag blir avlöst efter 17.00 när brorsan kommer hem.

Lilla Molly är sjuk. Hon hade hög feber igår.
Därför är det enklast att vara barnvakt hemma hos dom än att hon ska behövas
"fraktas" hit, hem till oss.
Annars föredrar jag nog att vara barnvakt här hemma......

Få se om jag får med mig någon?
Johanna sa tidigare idag att hon hade funderingar på att följa med mig till Nellie och Molly.
Hon själv har frisknat till rejält..... det både märks och hon själv säger det.
Skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0