Ikväll är det dags för finalen......



Jahapp...ikväll är det dags för själva finalen i Melodifestivalen.
Och självklart ska jag sitta framför tv:n då!

Många av finallåtarna har blivit bättre ju fler gånger man har lyssnat på dom....
och vissa är fortfarande lika dåliga.....

Jag har ingen direkt favorit....tror jag.....för många av låtarna är väl helt okej...
fast visst..... vissa av låtarna är kanske en aning liiiite bättre....jag har bara
så svårt att bestämma mig för just EN favorit bland dom.
Jag gillar mer de "fartiga" låtarna....även om de lugna låtarna är också bra.

Däremot tycker jag inte att Torsten Flinck ska gå vidare!
Hans låt är den som jag tycker sämst om i detta startfält.
Ja, till och med Björn Ranelids låt är bättre än Torstens....enligt mig då.

Vilken låt håller ni på?
Har ni någon/några favoriter?




Kommentarer
Postat av: Karina



Jag gillar faktiskt melodin i Torsten Flincks låt, även om den borde sjungas av en som kan hålla tonen bättre.



I årets final är väl ingen låt som är direkt WOW enligt mig. Alla tror att Loreen ska vinna, men jag tycker inte den är min favorit. Dynazty var ju bra men de gick ju inte till final. Top Cats låter för mycket Baseballs. Molly Sandéns låt är väldigt fin.



Vi får kolla på finalen ikväll så att vi kan klaga på resultatet imorgon... ;-)

2012-03-10 @ 14:10:35
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, vi får titta på finalen och sen får vi se om vi får klaga eller inte imorgon ;)



Kram!

2012-03-10 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0