Gott fikabröd och trevligt sällskap..........



På eftermiddagen var jag som sagt förbi hemma hos min bror med familj.
Vi satt ute hela tiden i solen och det var så skönt.
Men så fort det blev skugga där vi satt så blev det lite kyligt, och då åkte jag hem och
resten gick in till sig. Så jag kom hem för ett tag sen.

När jag kom till bror min så var det full snickarglädje på kidsen.
Dom sågade och spikade....med lite hjälp och assistans från deras pappa.





















Krokusarna, som jag en gång i tiden planterade i rabatten, hade kommit fram och
lyste upp en del av gräsmattan/rabatten.
Det är så härligt att se färgglada blommor igen.....ute i naturen.





Lina bjöd på kaffe och gott fikabröd när vi satt där ute i solen.
Hon hade köpt munkar med smultronsylt i.
Visste inte ens att det fanns sånna.....men nu vet jag.
Dom var goda och väldigt söta, men jag föredrar istället de "finska munkarna" med
hallonsylt i.....om man nu ska välja mellan dom.



Trackback
RSS 2.0