Vätskebrist och saltbrist?.........

På eftermiddagen åkte jag, Johanna och Hasse hem till
min pappa och gratulerade honom på födelsedagen.
Mattias hade inte "tid" att följa med, han var med kompisar.

Köpte lite olika sorters skraplotter och godis åt pappa.
Men det var tyvärr ingen vinst på lotterna.

Vid fikat vågade jag inte ta kaffe, utan det fick bli ett glas vatten
och en kanelbulle.

Idag har jag mått illa och jag har huvudvärk. Jag misstänker om det kan vara både
vätskebrist och saltbrist som jag har åkt på?
Så hemma hos mina föräldrar åt jag lite ugnstekt regnbåge.
Mmmmm....va gott och salt det var.
Jag försöker även dricka lite mer vatten.....då och då.
Jag ska även försöka hitta något salt att äta till kvällsmat.... som
min krånglade mage ev. ska tåla.......
Sen får vi se om illamåendet försvinner.....och om inte....ja, då
är det väl något annat som orsakar det....




Kommentarer
Postat av: Karina

Har du provat göra egen vätskeersättning med druvsocker och sånt?

2012-03-10 @ 14:12:40
Postat av: Jaana

Karina: Nä, jag har inte gjort någon vätskeersättning.



Jag drack vatten lite då och då....tills jag fick springa på toan för ofta... och sen åt jag vanlig mat som var salt.

Och på kvällen var mitt illamående så gott som över.



Kram!

2012-03-10 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0