Drömma kan man.......

I morse var det roligt att kliva ut och se att vi hade fått vitt på backen.
Visserligen är det inte så mycket snö än, men ändå ett tunt lager.
Det blir ju så mycket ljusare ute med snön.
 
Idag på eftermiddagen var jag och Johanna till Pingstkyrkans Secondhandbutik
i Ludvika. Det var ett tag sen jag var in där sist.
Både jag och Johanna hittade något att köpa.
 
När vi kom hem från Ludvika jag jag lös på toaletten nere på.
Jag hatar att städa den toaletten av den anledningen att vi har ett badkar där,
med kakel runt om. Så när man ska rengöra kaklet så är ju badkaret ivägen....
om man inte väljer att stå i badkaret....vilket jag inte gjorde idag.
 
Nä, hade jag gott om pengar så skulle jag renovera toaletten nere på.
Ja, inte jag själv då, utan jag skulle anlita en firma som gjorde det.
Då skulle badkaret ryka bort.....nytt kakel och golv skulle det bli....en
dusch med en eller två glasdörrar, tror jag.....nya skåp....osv.
 
Ja, drömma kan man ju alltid.....det kostar i alla fall inget :)
 
Mattias och hans kompisar har passat på att nyttja den snön som har kommit.
Dom har åkt bob på eftermiddagen.
 
Hasse är på jobbet och kommer inte hem förrens strax efter kl. 21.00.
 
Johanna har besök av sin kompis Olivia för tillfället.
Tjejerna har stängt in sig i vardagsrummet så att dom kan sitta där ostört och "skvallra".
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0