Fint på kyrkogården........

Jag, Johanna och Hasse var ner till kyrkogården tidigare ikväll.
Det var mycket folk där.
Och det var så fint med alla dessa tända lyktor, gravljus och marschaller.
Vi såg även några som tände på sånna där lyktor som flyger
upp mot himlen....
 
Tyvärr så lyckas jag inte komma överens med min kamera så att
jag kan ta fina bilder i mörker......på kyrkogården med alla dessa ljus
som brinner överallt.
 
Men några bilder blev det lite bättre kvalite på.....det var dom
jag var ner och "hälsade på" och tände ett ljus för.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marjo

Huomenta, oi mikä mukava yllätys ku näin isäni haudan!!!!
Tämä merkitsee mulle paljon <3
Tästä on hyvä viikko aloittaa, mukavaa viikkoa sinullekkin!!

Svar: =)Toivon että sinun viikko jatkuu yhtä hyvin.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-11-05 @ 04:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0