I mitt/vårat kök.......

Jag tycker om blomkrukor på fot.....och då ska dom helst vara vita.
Denna kruka är inköpt på ett loppis för en liten peng.
 
 
 
Liten söt fågelholk på pinne i zink att dekorera en blomma med.
Denna är inköpt i någon inredningsbutik....kommer ej ihåg vilken.
 
 
 
Denna fina och stora fat + grytunderlägg har jag fått av Johanna.
Dom har hon köpt i Tunisien.
Jag valde att anväda båda till ett fruktfat.
 
 
 
Dessa har jag köpt på något loppis för 50:-
Jag gillar gamla bruksföremål....som dekoration och inredning.
 
 
Ja, det var några detaljbilder från köket.
Fler kommer inom sin tid.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Vilka söta små saker. Det är dom som förgyller dagen ;)

Svar: Jo, så är det! :)
jagjaana.blogg.se

2012-11-14 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0