Jag fick den till slut........

Idag var det en rätt så "normal" arbetsdag på jobbet.
Med andra ord: det var varken för stressigt eller för lugnt.
 
 
 
 
På eftermiddagen hade jag ett möte som jag var iväg på.
Jag var lite tidig och fick sitta i väntrummet ett tag och läsa tidningar.
En del av väntrummet såg ut så här (bilden här ovan).
Det var sköna och behagliga fåtöljer att sitta på.
 
Senare på eftermiddagen var jag, Hasse och Mattias iväg till Rex-Data,
TV-ljud Service och till sist till DaCapo.
Vi var bland annat och tittade efter ett större databord till Mattias, men
vi hittade inget. Så det är bara att fortsätta att leta.....
 
 
 
 
Den här söta och fina ljuslyktan fick jag av Anette igår.
Jag har suktat efter den ett bra tag.
Jag har erbjudit Anette mer pengar för den än vad hon själv köpte den för.
Men nej! Den var inte till salu.
 
Anette har köpt den på ett loppis och haft den vid "vårat" bord i matsalen.
Men i tisdags var det någon sorts brandinspektion på jobbet och då blev det sagt
att vi inte fick ha några levande ljus i arbetsplatsens lokaler.
Och då tyckte Anette att jag lika gärna kunde få svampen.....till min stora glädje!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0