Logo quiz.......

Idag fick jag i alla fall göra nytta på jobbet.
Programmet för löneregistreringen funkade igen.
 
Idag fick vi ännu en stor och välfylld sopsäck med kläder av en arbetskamrat.
Det är så roligt och man blir så glad över alla bidragen man får!
Hoppas bara att vi får ihop tillräcklig snarast, så att vi kan leverera dom vidare
till de behövande.
 
På eftermiddagen var jag iväg på ännu ett möte.
Puuh....det är mycket möten nu....av alla dessa olika slag.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Johanna hem till
brorsan med familj.
Där blev det fika och en massa "bus" med barnen.
 
Idag blev jag rekommenderad att börja spela ett nytt spel på mobilen.
Det är jätteroligt och jag har spelat det med både Johanna och Mattias....ja,
alltså dom har fått hjälpa mig....med det dom kan.
Hasse har också varit med i ett litet hörn.
 
Appen jag pratar om är: Logo quiz.
Man får se en massa olika logon där det saknas något.
Sen ska man skriva, med exakt stavning, det rätta logonamnet.
Efter en viss mängd poäng får man fortsätta till nästa nivå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0