Loppis och besök........

 
Efter det att jag slutade jobbet, var jag in på loppiset som ligger alldeles brevid jobbet.
Nu var det ett bra tag sen som jag sist var in där.
 
Jag hittade i alla fall två mindre prydnadssaker.....som jag kan visa här på
bloggen en annan gång.
Sen köpte jag även Kalle Anka pocketböcker åt Mattias.
 
 
 

Här på eftermiddagen fick vi besök av Lina, Nellie och Molly.
Trevligt!
Vi fikade, pratade, trollade för varandra...och en massa annat "tok"
 
Lina hade även med sig skor och kläder till våran samling till de hemlösa.
Åh, vad glad jag blir varje gång någon vill ge något till våran samling.
 
Vi börjar få ihop lite nu, men det behövs lite mer innan vi kan åka till Ludvika
och dela ut det.....så att alla har möjligheten att få något.
 
 
 
 
När Lina och kidsen skulle gå hem, så ville både Nellie och Molly att Mattias
skulle följa med dom hem en stund......och så blev det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0