Slut för denna terminen........

Ikväll var det sista gången på akvarellen.....synd.
För det är ju så roligt och vi har en sån bra lärare och vi är
en lagom grupp där alla är trevliga.
Nu får jag vänta tills våren innan jag få gå kursen igen.
 
Eftersom det var sista gången så fick våran lärare, Lennart,
present och blommor av oss.
 
Sen hade även två av gruppen (systrar) tagit med sig kaffe, te och
hembakat fikabröd som dom bjöd alla på.
Det var en trevlig överaskning.
Själv tog jag bara en slät kopp kaffe.
 
På kursen blev det en del "vargsnack"....ja, om vargen som
har synts till här på byn.
Så när jag skulle gå till bilen som stod på en parkeringsplats utan belysning,
så var jag lite nojjig över vargen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0