Tacopaj och städning.......

Idag har vi alla tagit en sovmorgon, med lite olika tider.
 
Jag och Hasse gjorde lunchen tillsammans idag.
Det blev två tacopajer och en sallad gjorda.
Så vi har även middagen färdig, bara ta fram och värma i micron.
Skönt!
 
Pajen som blev kvar i den form som vi började äta ur, tyckte Hasse
att mina föräldrar kunde få....och inte mig emot.
Så Hasse tog med sig pajen och även sallad och åkte nyss upp
till mina föräldrar.
 
Efter det skulle Hasse ner till kyrkogården och tända ljus vid
hans morfar och mormors grav.
 
Själv har jag planer på att städa idag.
Hasse och Johanna erbjöd sig att hjälpa till med städningen när dom
fick höra mina planer. Inte mig emot! Dels går det ju fortare då och
sen hinner man ju med mera då.
 
Men innan jag ska börja med städningen ska jag surfa runt lite.....läsa lite nyheter....
kolla in bloggar.....kolla av Facebook och även spela "mina" spel där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0