Våran lilla teaterapa Molly......

 
 
 På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Lina, Marko,
Nellie och Molly.....på kaffe.
 
Tavlan här ovan hänger i vardagsrummet hemma hos brorsan och dom.
Jag tycker den är så fin.....och enkel.
 
Nellie hade en kompis hemma hos sig, så henne såg vi inte så mycket av.
Men en kram hann hon ge mig när vi kom :)
 
Molly däremot både syntes och hördes :)
Hon är ju en riktig teaterapa!
Med andra ord är hon lik sin pappa, när han var liten.......
 
 
 
 
Molly showade för oss med både dans och egna sånger.
Det var en sån fart på henne så att kameran hann inte med henna, när jag
skulle ta kort.....hahhahaahahaa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0