Dollybird Retro.........

Linda har en webbutik som heter Dollybird Retro.
Alla föremål är personligt utvalda av henne, allt i sin originaldesign från det ljuva och
vackra 50-, 60- och 70-talet.
 
Så här skriver Linda på sin sida:
Alla föremål i min butik är begagnade och jag säljer alla föremål i dess befintliga skick,
men jag är alltid nogrann med att välja ut mina föremål med god omsorg och skicket är
alltid det bästa möjliga. Om någon produkt mot förmodan skulle ha några större skavanker
så finns det alltid tydligt med i produktbeskrivningen.
 
Är ni nyfikna på Dollybird Retro så klicka här.
 
 
Här kommer lite saker som finns i webbutiken JUST NU!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Det är många saker jag känner igen från uppväxen. John Blund hade jag, fast i guldfärg (tror jag).

Svar: Ja, det är många saker jag också känner igen.....som vi hade hemma eller någon kompis.
jagjaana.blogg.se

2012-10-17 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0