Dålig båtsäsong.....

Då var denna arbetsvecka gjord.
På måndagar känns veckan lång, men sen går veckan i en rasande fart
och helt plötsligt är det fredag.....igen.
 
Jösses, vad varmt det var i morse!
När jag åkte till jobbet visade bilens termometer på +9 grader.
Det var/är riktigt behagligt väder....för denna tid på året.
 
Idag har Hasse tagit upp båten från sjön.
Det var på tiden!
I år har båten mest varit förtöjd vid bryggan vid hamnen.
Det blev inte många turer med båten i år......tyvärr.
Jag tror jag var ut 2-3 gånger med båten....på hela säsongen.
Tråkigt när det blir så, men sommaren var ju så dålig och regnig
och då är inte en båttur på sjön det första man tänker på......
 
Resten av denna dagen har jag inga som helst planer för.....jag ska
bara vara hemma och softa.
Jo, lite planer har jag!
Jag ska ju självklart se på "Doobidoo" och "Skavlan" ikväll.
"Gustafsson 3 tr" missar jag och då få jag titta på den på datorn istället.
Det är synd att Skavlan och Gustafsson krockar med varandra
vad det gäller sändningstid.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0