Klias, klias, klias..........

Jag har väl inte så mycket att skriva om.
Mina senaste dagar har ju gått åt denna allergiska reaktion jag har fått.
 
Inatt sov jag oroligt, för jag väntade bara på att något skulle hända så
att jag var tvungen att åka till akuten igen.
Men så blev det inte.
 
Idag har jag ägnat mycket av min tid till att klias på mina nässelutslag.
Jag får hela tiden nya....dom "gamla" hinner inte ens försvinna innan
det pluppar upp nya utslag som klliar som FAN.
Puuuuh....undra hur länge det här kan hålla på?????
 
Jag försöker att inte klias så mycket, men det är helt omöjligt ibland
att låta bli....jag är bara TVUNGEN att få riva lite....och då är det bra med lite
längre naglar....som jag ju har.....för dom river och biter i lite.....och det
känns ju heeeelt underbart att få riva lite på utslagen....ja, till en viss gräns.
 
Jag äter antihistamin, fyra tabletter om dagen, och sen två tabletter
mot klådan....en på morgonen och en på kvällen.
Hmmm....när ska dom börja verka tro?????
 
Jag kanske har mycket gift som ska ut....jag hann ju ändå äta 18 st
penicillintabletter innan jag fick en allergisk reaktion.
 
Idag missar jag akvarellen....snyft....men jag har inte den koncentrationen
att jag kan sitta och måla när det klias överallt..... hela tiden......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0