Mörk tid.......

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, efter ca två veckors frånvaro.
Det kändes väl sisso där.....
 
Efter jobbet var jag i princip bara hem och vände och hämtade upp Johanna.
Sen åkte vi tillbaka till Ludvika och gick på ett möte.
Efter mötet var vi in på Willys och handlade.
 
När vi kom hem hade Mattias och hans kompis ockuperat köket.
Dom satt vid köksbordet, med varsin laptop, och spelade spel.
Där satt dom tills jag, för ca en timme sen, körde iväg dom därifrån.
Sa åt grabbarna att jag ville använda och sitta vid köksbordet när jag skulle äta mat.
 
Usch, idag har det varit tråkigt väder....kallt och regningt.
Ute är det alldeles becksvart.
Nu börjar den där tiden på året när det är så mörkt ute att man knappt
ser något.....och värst är det när man ska köra bil i mörker och regn....det
är inte mycket man ser då....och helst vid möte med något annat fordon.
 
Hörde på jobbet idag att det var många som hade bytt om till vinterdäck..
Hmmmm....det kanske man skulle göra?.....snarast.
Rätt som det är så kommer ju snön.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0