Ny spiral eller rent av en ny cirkel.........

Jag har ju någon gång skrivit om min "onda cirkel" och att
det ibland tillkommer spiraler på denna cirkel.
Nu har jag fått en ny spiral eller rent av en cirkel.
 
Imorse, innan jag åkte och jobbade, var jag till vårdcentralen och
lämnade ett blodprov på socker.
Och det provet visade på höga värden.
Det var det 2:dra provet jag har fått gjort och som har visat på höga värden.
Och därmed har jag nu fått diagnosen diabetes.
 
Det känns ju ingen vidare.
Så idag känner jag mig lite låg......
 
Fick i alla fall tabletter utskrivet.
Jag ska ta en tablett om dagen.....till att börja med.
Jag får hoppas att det räcker med det!
 
Så idag fick jag....kanske....en förklaring till min enorma trötthet.
Ja, jag har ju många orsaker till min trötthet.
Men en av orsakerna kan vara att jag har diabetes......enligt diabetessköterskan.
Även koncentrationssvårigheter kan kopplas till diabetes.....som jag ju
också lider av....till och från.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0