Tillfällig tillökning.........

Idag när jag åkte till jobbet var det nära att jag körde på ett råddjur.
Den bara sprang rakt ut på vägen.
Huvva!
 
Efter lunch fick vi tillökning i familjen, av Nellie.
Hon ska även sova över här.
 
 
 
 
Eftermiddagen har vi pysslat här hemma.
Vi har gjort Halloweenpyssel och sen har Johanna och Nellie gjort egna sagoböcker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi tog en liten paus i pysslandet och åkte ner till Uddparken och matade änderna.
Molly följde också med oss dit.
 
Efter andmatningen skjutsade jag hem Molly och Johanna och Nellie
skjutsade jag hem hit.
Sen åkte jag själv hem till mina föräldrar.
Dom skulle ha lite hjälp med datorn.
 
När jag var klar hemma hos mina föräldrar åkte jag till Vinsbo skola.
Där skulle jag hämta upp Molly och Lina.
Molly hade gympa.
 
Nu snart ska jag länsa vårat bankkonto....genom att betala månadens räkningar.
Jag är lite sent ute med det......
 
Sen blir det "Nybyggarna" klockan 20.00 på tv:n.
Det får jag inte missa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0