Torsdag........

Igår och idag har jag varit hemma från jobbet, men
jag hoppas att jag kommer iväg till jobbet imorgon.
Det känns då liiiite bättre idag med alla "krämpor".....även om dom
fortfarande finns kvar.....och säkert kommer dom att göra det ett tag till.....
 
Idag ska Johanna åka till jobbet och hämta alla kläder och kartonger
som vi har där till de hemlösa.
Det är nog inte så populärt att vi har dom där på jobbet....inte för
att jag vet att någon har sagt något ännu, men det finns alltd någon
som har emot saker och ting....av olika anledningar.
 
Vi ska ta allt hem hit.
Inte för att vi har gott om plats, men någonstans måste vi ju ha det.
Ja, skulle vi städa i vårat förråd så skulle vi kunna ha gott om plats där.
Hmmm....kanske dags att ta "tjuren vid hornet" och börja röja
upp i förråden?????
Eller så skjuter vi upp det ännu ett tag till.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0