Trevlig och rolig spontan fika........

Idag har det gått i ett....fram tills för en ca en timme sen.
 
Först idag gjorde jag min "plikt"....alltså jag var iväg och jobbade.
När jag kom hem åt jag och Hasse lunch.
Sen var det Hasses tur att gå iväg och göra sin "plikt" på verket.
 
Sen var jag, Johanna och morsan min iväg till RexData och
gjorde lite olika ärenden där.
 
Efter det skulle jag och Johanna till Konsum och handla.
Men vi kom inte längre än till parkeringen, då vi fick syn på Lina, Nellie och Molly.
Dom var på väg till fiket, "Mitt i Smeten" för att fika och undrade om
jag och Johanna ville göra dom sällskap.
Och det ville vi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var inte så mycket folk inne i fiket. Skönt, tycker jag.
Och nej, jag åt inget sött och sliskigt.
Utan jag frågade om dom  hade något grovt bröd som jag kunde få grönsaker,
ost och skinka på......och resultatet ser ni här ovan.
Till mackan blev det en kopp kaffe.
 
Det var trevligt och roligt att fika tillsammans med Lina och kidsen, bara så
där spontant.
 
Efter fiket var vi till Konsum och handlade, och sen åkte vi hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0