Vardagslyx.........

På eftermiddagen försvann Johanna upp till mormor och morfar.
Hon skulle dit och underhålla sina småkusiner, Nellie och Molly, som också var där.
Alla tre ska även sova över där.
 
Jag och Hasse har också varit till mina föräldrar.
Vi var dit och fikade.
När det blev dags att göra iordning kvällsmat undrade mina
föräldrar om jag och Hasse också ville äta där.
Det tackar man ju inte nej till!
Vilket lyx!
 
Vi fick kokt potatis (egen odlat) och stekt abborre (fiskat själva
på Åland). Mmmmmmm....GOTT!!!!
MUMS!!!!
 
Mattias blev inte bortglömd.
Vi fick med oss en dosa med mat åt honom.
 
Två dagar i rad som man inte har behövt fixa iordning
någon kvällsmat själv.....bara behövt sätta sig vid ett dukat bord.
Det kallar jag för vardagslyx!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

ja, det är bara att ta vara på dom där stunderna. Det är man väl unnad ;)

Svar: Ja-aaaa...det är man! :)
jagjaana.blogg.se

2012-10-17 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0