Fattade lite fel........

På helgerna när man FÅR sova länge på morgonen, så kan jag inte det.
Ja, inte den här helgen i alla fall.
Jag är trött, men nej.....jag kan inte sova.....jag ligger bara och vänder
och vrider mig.....så lakanet ser ut som ett dragspel i mitten.
Så då är det lika bra att kliva upp ur sängen och sen ev. sova lite framför tv:n
någon gång under dagens lopp......
Ja, tänk hur det kan vara!
 
Igår var ju kidsen iväg till Borlänge.
Jag hade fattat lite fel. Det var inte Johannas pappa som skulle bjuda dom på maten.
Det var Johanna och Sofia som hade ordnat så att alla syskonen skulle träffas
och äta tillsammans och umgås med deras pappa innan han åker iväg på en längre semesterresa
till Sydafrika......och Johanna och Sofia hade även köpt en kamera till Seppo som han fick
av dom så att han kan ta en massa fina semesterbilder.
 
Nä, nu ska jag roa mig själv lite.... med att gå in på FB och spela lite spel......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Haha men mamma!!! Han ska till Sydamerika inte Sydafrika!!! HAHAHAHA!

Svar: Åååååh.....feeeel IGEN! hahhahahaaa
jagjaana.blogg.se

2012-09-23 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0