Första, andra och tredje.......

Är det inte det ena, så är det det andra.....ja, och ilband även det tredje.
 
Jag sitter hemma just nu och kollar av läget med min krånglande mage....om
den "håller" så jag kan åka och jobba.
 
Både idag och igår vaknade jag med magsmärtor och täta toabesök.
Igår gick det väl bra på jobbet, även om magen inte kändes bra.
 
Idag är magen lite värre, så jag vågade inte åka till jobbet till kl. 07.00...utan
jag ringde jobbet och sa att jag ev. kommer senare....när jag ser om magen håller.
 
Jag åt nyss lite havregrynsgröt, så få se hur magen reagerar på det?
Händer det inget speciellt snart, så chansar jag och åker och jobbar.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0