Hemma.......

Jag har dragit i "handbromsen igen"......gick hem igår vid lunchtid och
är hemma idag med från jobbet.
 
Det går inte att ignorera alla dessa olika krämpor i kroppen hur länge
som helst......och bara köra på.....för inget blir ju bättre av det.....tvärtom!
Men ändå så gör man ju det.......men med åren har jag har blivit lite bättre på att
tillåta mig själv ta ett stopp och försöka återhämta och "läka" mig så gott det går......
så att jag kan och orkar köra ett tag till, tills det är dags igen för ett stopp.....osv.....
 
Idag är det blött och grått ute.
Ett riktigt inneväder.
Så idag kan det bli mycket tv-tittande....under en varm och skön filt
som man kurar ner sig med i soffan.
Eller sitta under samma filt i soffan och lyssna på en ljudbok.
Men risken är stor att jag kommer bara att somna hela tiden....eftersom
jag är så trött och slut ändå......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0