Lyxigt och dryga getingar.........

Så var ännu en arbetsdag avklarad.
 
Idag har jag haft det lyxigt.
Johanna var privatchaffis åt mig....till och från jobbet.
Anette bjöd mig på lunch idag.
Hon hade med sig en matdosa till mig.
Det var Henke som hade kockat.....kokt potatis, grönpepparsås och
något som var som ungefär en köttfärslimpa med fyllning i mitten och
mycket ost uppe på.
Mmmm....det var så gott!!!!
 
Jösses, vad getingarna är dryga och irriterande nu.
Varje gång vi är ute och röker på jobbet så nog fan kommer det en geting
till oss och är för närgången....den flyger fram och tillbaka mellan oss som
är ute och röker.....och den ger sig inte.....den kan flyga och landa på
en och samma människa flera gånger innan den går till nästa och sen
återvänder tillbaka till den första igen.....osv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du säker på att getingarna inte bara vill ha sig ett bloss de också? :-)

2012-09-12 @ 21:29:31
Postat av: Karina

Perkele, mitt namn föll bort! :-)

Är du säker på att getingarna inte bara vill ha sig ett bloss de också? :-)


Svar: Hahhahhaaa.....ja-aaa....vem fan vet??? Det kanske är röklukten dom dras till....hahahhaaa.Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-09-12 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0