Min förmiddag......

Förmiddagen hittills har varit lugn och tyst.
Kidsen sover fortfarande.
Mattias har väl varit länge vaken inatt och spelat dator med kompisar.
Johanna var ute och festade igår och kom hem vid 03-tiden, då
Hasse var och hämtade henne och några till i Ludvika.
 
Hasse åkte för några timmar sen iväg med släpkärran till
Henke som skulle låna den.....och på den vägen är han fortfarande.
Sen om ca 1½ börjar Hasse sitt eftermiddagsskift på verket.
 
Själv har jag bara tagit det lugnt med att titta lite på tv:n.
Det var den engelska "Antikrundan" på en av alla dessa kanaler jag tittade på.
Sen har jag pratat i telefon med Anette.
Då fick jag berätta ALLT om mitt möte med Terry Evans igår.
Anette är ett fan av honom.
 
Och till sist så kom jag upp hit till datorn.
Jag har varit inne på FB och spelat lite spel.
Nu ska jag gå in på lite olika nättidningar och läsa vad som har hänt
i världen sen sist.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0