Tv-inspelning av "De okända"...........

Idag har det varit en lite märklig och händelserik dag.......
 
Morgonen började med att jag hade en Japp (choklad) vid ratten.
Den hade min gulliga sambo satt dit igår kväll.
Det var en trevlig överraskning!
 
Jag var ju till labbet i morse.....strax före kl. 08.00.
Allt gick bra.....sköterskan prickade rätt på en gång....så idag fick jag
bara ett endaste stick....skönt!
 
Igår kväll trodde jag att jag skulle sukta efter att få röka under fastan.
Men så var det inte!
Det är att inte få dricka något.....och man känner sig jätte törstig.
Och tydligen tycker jag det jämt....ja, dom gånger jag har fastat
inför något.....enligt Johanna......men att jag alltid säger och tror att det
kommer bli tuffast att inte få röka.
 
På jobbet hände det mycket idag.....många tråkiga och olyckliga saker.
Men av respekt för det inblandade så går jag inte in närmare på det.
 
Sen hände det även något "spännande", intressant och roligt.
Vi fick se en en del av en tv-inspelning på loppiset brevid oss.
Det är ju inte varje dag man får se och uppleva det!
 
Vi fick även se och prata med programledaren Caroline Giertz vid många tillfällen
och så även med mediumet Terry Evans.
Coooooolt....tycker jag!
Jag är ju lite av "kändiskåt".....ja, att det är roligt att få se någon kändis och
ännu roligare om man får kort på dom och en autograf.
Och det fick jag....och alla andra som ville.
 
När jag gick fram till Terry för autograf så skakade han först hand med mig.
Sen hade han ett meddelande åt mig från andra sidan!!!!!
Plus att han sa lite annat smått och gott.....
 
Om jag tror på medium och spökerier?
Njaeeäää.....jag vet inte.....är lite klyven och skeptiskt mot det....men
ändå så vet jag inte ibland vad jag ska tro om det.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Änglar finns, jag vet.

Svar: Okej :)Själv har jag ingen erfarenhet av änglar.....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-09-07 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0