Typiskt!!!..........

Här på kvällen har jag, Johanna och Anette varit iväg på Party Lites ljusparty.
Det var trevligt!
 
Som vanligt finns det mycket fint och många goda dofter att välja på.
Men det fanns inte en doft som jag skulle ha....typiskt.
Jag skulle ha doftolja i Vit snöbärsdoft, men icke sa Nicke, den hade
dom tagit bort......typiskst!!!!!
Den som luktar såååå gott och fräscht, tycker jag.
 
Men jag lyckades till slut bestämma mig för en annan doft.....så nu är
det bara att hoppas att den luktar lika gott som snöbären har gjort.
 
I och med ljuspartyt så missade jag dagens avsnitt av "Nybyggarna".
Men det är ingen större fara......jag kan ju titta på reprisen eller via datorn.....
om jag kommer ihåg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0