Ångrade sen......

Tomheten och saknade efter Johanna blev värre redan igår kväll.
Usch, det är så ovant och känns så konstigt att inte ha henne hemma.
Men, men.... "det är livets gång".....och det är bara att vänja sig.
 
Idag har jag jobbat.
När Hasse kom hem från jobbet, så ville han ut på sjön med båten.
Det ville jag med först (när han ringde till mig på jobbet och talade om sina planer), för
jag ville bland annat bada.
Men när jag kom hem och varvade ner mig så kom tröttheten....och när Hasse
kom hem så var jag så trött och höll på att somna, så jag ville inte med ut på sjön.
Som jag visserligen ångrade sen senare på eftermiddagen.
Men Hasse fick med sig Mattias och en kompis till Mattias som sällskap.
 
Mot kvällningen var jag förbi hos brorsan och dom och fick mig lite kaffe.
Vi satt ute och det var skönt.....tyckte jag i alla fall.
 
Sen har jag tittat på "Ola-Conny och Morgan" idag.....jag råkade bara se att det skulle
vara idag.....och jag brukar inte annars titta på det programmet....men idag kände jag för att
verkligen titta på ett avsnitt.
Och jag säger då det.....vilka killar.....ja, jag fick skratta gott åt dom....flera gånger.
Kommer jag ihåg det, så ska jag nog fortsätta att titta på dom.....tror jag....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jaana.
ja, tänk vad jag hade det tufft när min första flyttade. Hua vad jag led. har nog inte hämtat mig ännu tror jag. Vad ska hon studera, din johanna?
Ha det bra.
mia

Svar: Hej Mia!Det är någon allmänkurs eller något sånt.....typ plugga in gymnasiet.....eftersom hon ej fullföljde gymnasiet och saknar något betyg i något ämne. Sen efter det är det något med högskoleförberedande....
Sammanlagt handlar det om tre års pluggande.

Ha det så bra, du med! :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-08-26 @ 23:49:21
Postat av: Karina

STORT GRATTIS på din födelsedag, vilket datum det nu är... :-)

Svar: Tack, Karina! :)
jagjaana.blogg.se

2013-08-27 @ 13:38:09
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0