Coolingen........

Idag var det ännu jobbigare att kliva upp till väckarklockan, och jag har
varit trött hela dagen.
 
På jobbet hade jag mer än fullt upp.......
 
En varm dag har vi också haft.
Men nu är det lite svalare ute....för vi har haft åska i någon timme och sen
har vi fått lite regn.
 
Hasse har varit iväg till Säterdalen idag.
 
Mattias är hos en kompis sen igår kväll....dom LAN:ar.
 
Själv har jag varit hemma hela dagen....tillsammans med Johanna.
Vi har nämligen haft besök av Molly igen.
Hon var här i flera timmar och det var full rulle.... hela tiden.
Mycket tok och skratt blev det idag.
 
Jag brukar ju kalla Nellie och Molly för söti-pötisar.
Då brukar Molly säga att hon är inte söt, utan hon är snygg.
Men idag var hon varken söti-pöti eller snygg......nu var hon en cooling.
Hahhahhaha.....hon är då för rolig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0