Sixten.......

Äntligen fredag!!!!
 
Sista dagen på jobbet, denna vecka, kändes tung och jobbig.
Och jag är inte ensam om att tycka det.
Det var många på jobbet idag som sa detsamma om denna veckan.
 
Idag hade vi lyx på jobbet.
Idag kunde vi beställa räksmörgås till frukost, och det gjorde jag.
Mmmm....det var så gott!
 
Efter jobbet somnade jag på soffan....två gånger......jag hade jätte svårt
att hålla mig vaken.
 
Så för att piggna till var jag och Hasse hem till Lina, Marko, Nellie och Molly.
 
 
 
 
Vi satt på baksidan av deras gård.
Det var riktigt skönt där....i skuggan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla, söta, gulliga Sixten var också med oss ute.
Han är en riktig klätterapa och väldigt lekfull.... och nyfiken av sig.
Men än så länge så håller han sig inne på gården......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Åh så vacker Sixten är!! Jag är galet svag för röda katter.

Svar:
Jaaa-a....Sixten är så go och gullig!!!
Jag önskar han kunde jämt vara en kattunge :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-08-11 @ 02:31:31
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Karina

Ååh vilken söt liten misse! Önskar att vi kunde ha katt...

Svar: Ja, visst är den söt!
Vi kan inte heller ha katt....eller något annat pälsdjur.....pga allergier.

Kram
jagjaana.blogg.se

2013-08-11 @ 18:09:39
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0