Uppsala tur och retur.......

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Jag, Hasse och Johanna har varit på resande fot.....där målet var Uppsala.
 
 
 
 
När vi åkte mot Uppsala, åkte vi förbi Hummelsta...... och där var det sig inte likt.....
ja, då tänker jag på den populära resturangen där man alltid stannade
för att äta eller så var man in på macken och handlade.....och  på godisbutiken som fanns
alldeles brevid.....där fanns det mycket lösgodis att väl mellan.....
 
Det var synd att dom byggde om vägen så att den inte längre går förbi
Hummelsta.....och att macken, resturangen och godisbutiken fick slå igen.
 
 
 
 
 
 
 
Hasse var så kaffe- och smörgåssugen, så vi stannade på parkeringen vid
den f.d godisbutiken i Hummelsta och fikade av våran medhavda lilla matsäck.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På hemvägen stannade vi till vid IKEA i Västerås.
Vi skulle BARA in och handla några matdosor och dricksglas.......som var det enda vi
behövde just för tillfället....men det blev lite mer än så.....men inget "onödigt"....utan
sånt som vi faktiskt behövde.....men inte hade tänkt på.....förrens vi fick syn
på det i butiken.
 
 
 
 
 
När vi kom hem igen, så hade vi varit på resande fot i 9 timmar.....och det kändes....
både i knoppen och kroppen.
 
Då är/var det skönt att komma hem!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det cruising i SMB. Samling från 16.00 vid Heros IP. På söndag är det bakluckeloppis 11-16 på Ovakos parkering vid Hamnen.

Svar: Okej, tack!Få se om jag ska ner på byn imorgon.....det beror på hur vädret är....och min trötthet...

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-08-16 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0