Dålig film........

Molly var hos oss fram till strax före lunch.
Vi skulle skjutsa hem henne, men jag skulle bara duscha först.
Men hon hade bråttom hem. Hon ringde till sina föräldrar medans jag duschade
och Lina kom och hämtade henne innan jag hade hunnit duscha färdigt.
 
Men eftersom vi hade tänkt skjutsa hem henne och samtidigt hälsa på
brorsan och dom och få oss lite kaffe, så var vi hem till dom efter det
att jag hade duschat och gjort iordning mig.
 
Efter kaffebesöket åkte jag, Hasse och Molly till Ludvika för att handla.
Vi var till Lyviksberget..... där vi var in en snabbis på Rusta och Jysk....och
sen till slut handlade vi lite mat på Coop.
 
Sen åkte vi hem....eller ja, vi skjutsade först hem Molly.
 
Sen har vi bara varit hemma.
Jag och Hasse har tittat på en dålig film, "Mammas pojkar".
Den var så dålig, så vi var tvugna att titta färdigt på den.....hur konstigt det än låter.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0