Kallt.....eller?.......

Imorse när jag åkte till jobbet visade termometern på  -7 grader, men
det kändes kyligare.....tyckte jag i alla fall.
Men när jag fick höra på radion att det hade varit -40 grader (inatt) uppe i Lappland,
så tyckte/tänkte jag att vi hade det inte så kallt ändå.....
 
Idag var det meningen, från början, att jag skulle ha varit på ett återbesök i Uppsala.
Men eftersom jag har en bit att åka dit, så gick det bra att vi tog återbesöket per telefon.
Det var skönt att slippa åka till Uppsala nu när det kan vara halt på vägarna och snöoväder.....
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Mattias till Ludvika.
Meningen var att vi även skulle ha varit in i någon klädaffär....men så blev det inte.
För när vi var in på "Fottas" och skulle köpa en hjälm och glasögon till Mattias,
så halkade Mattias till på golvet där inne och han gjorde en "knyck" och fick
ont i ryggen och ena skulderbladet.....och då var han NOLL intresserad av
att försöka hitta kläder och vinterskor åt sig själv.
Suck.....!
 
Resten av dagen har jag varit hemma....och varit TRÖTT.
Jag till och med somnade i soffan och sov ett bra tag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0