Många blåljus och en "överrasknings-födelsedags-fika".......

Imorse när jag åkte till jobbet mötte jag två ambulanser med blåljusen på......
tre brandbilar med blåljusen på och en polisbil med blåljusen på.
Det kändes lite olustigt när man inte visste vad som hade hänt och vart dom var på väg.
Hade det varit en hemsk och stor olycka efter vägen???
Men när jag kom till jobbet fick jag höra att det brann på Wanbo Herrgård och
att alla utryckningsfordon, som jag mötte efter Ludvikavägen, var på väg dit.
Usch, det är otäckt med bränder!
 
Imorse fick jag tillgång till ett nytt lösenord, så jag kunde jobba idag....och det
gjorde jag....även om det var rätt så lugnt.... jobbmässigt.
 
På eftermiddagen var jag på ett möte i Morgårdshammar fritidsgård.
 
Senare på eftermiddagen, mer mot kvällningen, var jag till familjen Mattsson
och hälsade på.
Jag fick en inbjudan av Martin att komma på en "överrasknings-födelsedags-fika'".
Han ville överraska sin fru, Johanna.

Det var trevligt och roligt att träffa alla i familjen.
Det var ett bra tag sen sist som jag träffade/hälsade på dom......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0