Molly är här.......

Jag sov bort nästan hela förmiddagen.
Det blev sent inatt....och det har jag känt av hela dagen idag..... med att
vara lite trött och slö.
 
Vid lunchtid åkte jag och Hasse hem till mina föräldrar för att äta
av all julmat som blev kvar sen igår.
Mattias ville ej med, för han var så trött så han ville sova ett tag till.
 
När vi kom upp till mina föräldrar så hade alla andra redan ätit....ja,
mina föräldrar, Johanna och brorsan med familj.
 
Maten smakade lika gott idag, som igår.
Och det gick bra att äta för mig....även om jag mådde illa.
Hmmm...konstigt det där att man ska må illa, till och från, när man äter eller
dricker något???
 
Senare blev det även kaffe med fika.
 
När vi skulle hem ville Molly följa med oss hem och sova över här.
Hon blev med oss till Konsum för att handla lite snacks.
Sen skjutsade vi hem henne så att hon kunde packa sina saker som hon
skulle ha med sig hem till oss.
Sen lite senare kom brorsan och dom med henne hit.
 
Molly kom precis när Askungen började på tv;n, så vi tittade på den först.
Sen senare på kvällen har vi även tittat på en Monster High film som Molly har
med sig. Och till det har vi ätit snacks.
 
Just nu leker Molly och Hasse "Gömma suddisar" ner i köket.
Jag ska gå ner till dom när jag är färdig med dettta inlägg.
Mattias sitter vid sin dator och spelar med kompisar.
Johanna åkte för några timmar sen till kompisar i Ludvika.
Dom ska festa och gå på Folkan i Ludvika....tror jag......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0