Päron gick bra, men inte en chokladpralin.......

Förmiddagen och eftermiddagen har vi tillbringat här hemma.
Lite tv-tittande har det blivit....bland annat stafett i längdskidåkning.
 
Tidigare ikväll var jag och Hasse iväg och skjutsade Johanna till Borlänge.
Innan vi skjutsade henne till internatet, så var vi till Coop Forum och handlade lite.
 
Idag har jag inte mått så mycket illa....bara några enstaka gången.
Skönt!
Hoppas att det är på väg att gå över och att det kanske "var så enkelt" som att
jag måste fortsätta att äta mina magmediciner....även som GBP-opad....?
 
Idag har jag även ätit päron för första gången sen operationen....och det gick bra.
Däremot gick det mindre bra när jag skulle prova att äta en chokladpralin från en Paradisask.
Jag klarade bara av att äta en halv pralin, sen mådde jag illa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0