"Pysselgummans webshop"........

Pysselgumman det är jag, Bodil! Jag älskar att fixa och dona,
renovera och förbättra.
I mars 2011 startade jag min egen webbutik.
 
De produkter jag säljer är valda med stor omsorg, jag har dem själv.
Jag vet därför att de funkar och har god kvalitet.
Jag utökar, allteftersom jag hittar sådana jag gillar, med nya leverantörer.

Pysselgumman säljer bara nätet och har sitt lager i Östersund.
Om du bor i trakterna däromkring går det fint att hämta dina varor på
lagret efter överenskommelse.
 
(Texten här ovan är hämtad från Pysselgummans sida).
 
 
Collagen här nedan är bilder ifrån Pysselgummans webshop.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0