Roligt med paket.......

På förmiddagen tittade jag och Hasse på skidåkning.
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Säter och hälsade på
Anette och Henke.
Anettes son kom hem till dom för att slå in en massa julklappar som
hans barn skulle få.
Jag hade turen med mig..... jag fick vara med och slå in julklapparna.
Jag tycker det är roligt att göra paket.
 
Vi hann hem strax före innan dokumentären om "Abba-Agnetha" började
på SVT1, klockan 20.00.... som både jag och Hasse har tittat på.
 
Hasse kollade nyss på termometern och den visade på + 12 grader ute.
Helt otroligt!
Och idag blåser det igen....man hör hur vinden tar i ordentligt.
Och snön lyser med sin frånvaro....totalt....suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0