Snölykta och julpynt.........

Idag gjorde jag min andra vägning sen min "viktresa" började för 11 veckor sen.
Sammanlagt har jag nu gått ner 21 kilo.
 
Idag har jag också mått lite illa....igen.
Så nu ska jag prova med att dra ner på kaffet.....på jobbet.....till endast en kopp.
Sen om det är orsaken till mitt illamående, ja, det vet jag inte????
 
 
 
 
Snön som kom förra veckan håller på att töa bort.....
Idag har det varit plaskigt och HALT!
Och nu är det så där mörkt ute igen.....suck.
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag ner till brorsan och dom.
Jag skulle vara barnvakt.
Jag tog med mig lite pysselmaterial och pysslade med Molly i några timmar.
Nellie hade med sig en kompis hem, efter skolan, så hon var inte med och pysslade.
 
 
 
 
Jag och Molly gjorde varsin snölykta av sockerbitar.
 
Tyvärr köpte jag hård sockerbit, istället för vanlig sockerbit.
Den hårda varianten var ej jämn och slät i sina bitar..... och det gjorde ju att
vi fick lite problem med att få sockerbitarna att sitta fast och stilla på varandra......
 
Ja, ja....man lär sig av sina "misstag"........
 
 
 
 
Efter sockerbitarna tog vi fram papper och sax.
Vi klöpp och klistrade...... och skapade fram lite olika sorters julpynt.
 
Det var både mysigt och roligt att pyssla med Molly idag och tiden gick fort.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Snyggt jobbat med vikten!! Hur har du lyckats med detta??

Svar: Jag har gjort en Gastric bypass operation den 30/10.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-12-20 @ 05:25:21
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: ejmis

Ok. Lycka till nu!! =)

Svar: Tack! :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-12-20 @ 19:50:32
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0