Tjii fick jag!.......

Idag skjutsade Hasse mig till jobbet och han kom även och hämtade mig.
Efter det att Hasse hade hämtat mig, åkte vi till Lyviksberget och till Coop för att handla.
Jag hade redan förberett mig på att det skulle vara mycket folk....att det skulle
vara trångt....att jag skulle bli irriterad, arg, frustrerad och svettig.
Men tjii fick jag!
Det var inte så hemskt som jag hade förberett mig på.
Visst, det blev lite trångt här och där, men det var det enda.
Så när jag klev ut ur affären så var jag varken svettig eller på dåligt humör.
Skönt!
 
Idag på eftermiddagen kom Johanna hem.
Det ska bli så skönt att få ha henne hemma ett längre tag....för nu har hon
och Mattias jullov.
Jag har också lite jullov.
Jag har tagit semester på mellandagarna fram till nyår.
Ja, eventuellt att jag jobbar den 30/12.....
 
Kvällen har vi tillbringat här hemma.... i lugnan ro.....framför tv:n och/eller datorn.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0