Trött och illamående.......

Idag har jag varit trött..... och så även många andra omkring mig.
Hmmm.... kan det vara vädret....bland annat????
 
Idag har jag även mått lite illa.....eller ja, det började redan igår kväll.
Och nojjig som jag är så tänker jag direkt på att det har något med min
GBP- operation att göra med......
 
Jag har ingen aning om varför jag mår illa och llamåendet blir ibland värre
i samband med när jag äter eller dricker något.
 
Jag kanske här något bacill i kroppen??
Eller så kanske jag måste börja äta mina "magmediciner" igen....som jag
slutade med i samband med operationen????
Eller så har det något med min *"nya" matficka/matsäck att göra med??
Ja, vem vet???
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Idag slumrade jag även till en stund på soffan.
 
Helena var hit på eftermiddagen och hälsade på oss.
Även hon var trött....eller så blev hon "smittad" av min och Hasses trötthet?.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0