Både otäckt och fint........

 
Idag har det snöat till och från, hela dagen.
 
När jag skulle åka hem från jobbet var det snörök efter vägen.
Ibland blev det alldeles vitt framför bilen och då såg man inte mycket framför sig.
 
Samtidigt som snöröken kan vara otäckt när man kör, så är den väldigt fin.
Ja, då tänker jag på hur den lätta snön "svävar och dansar" fram på vägen och gör olika mönster.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Det enda jag har gjort "av värde"....hittills....är att jag gjorde iordning lunchen när jag kom hem.
Idag blev det spagetti och köttfärssås.
Gott!
 
Torsdag är det också idag.
Det innebär tv-soffan för mig, klockan 20.00.
Då ska jag se på  "Antikrundan".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0