Inte bara positivt med sportlov...........

Den här veckan har mina kids sportlov.....och det märks!
SUCK!
 
För genast måste dom vända på dygnet.....av någon jävla konstig anledning???
Och med andra ord så är dom vakna när en annan ska sova....och när dom är vakna
mitt i natta så blir min nattsömn störd.....och det helst av Mattias som sitter
och spelar med kompisar via nätet.
Att vara tyst eller prata tyst vet Mattias inte nå vad det innebär......
Så ikväll ryker internetkabeln......när jag ska lägga mig för att sova!
Då kan jag i alla fall inte bli störd av skrik och skratt!
 
Idag har vi haft en toppen vinterdag.....med strålande och bländande solsken.
Plusgrader som har gett takdropp.
Härligt!
 
Men trots det vackra och sköna vädret så har jag hållt mig inne hela dagen!
För jag känner mig som om jag ska bli sjuk......lite huvudvärk....tryck över bihålorna....
konstig i halsen.....och snoken har börjat rinna på mig idag..... och ja,
 jag känner mig inte riktigt kry.
Så inte vet jag om det är Hasses baciller som har satt bo i mig.....eller om det är någons
baciller på jobbet.....det finns ju många "bärare" att välja mellan.
 
Nä, måtte det bara vara något tillfälligt.....kanske att jag känner mig lite vissen
på grund av den urusla nattsömnen.....eller rättare sagt, bristen på nattsömnen.
Ja, ja....det visar sig!
 
Idag hade jag och Hasse ett bra samarbete....igen....i köket.
Till kvällsmat fixade vi iordning två tacopajer och en sallad.
Mums!
Så imorgon till lunch blir det också tacopaj med sallad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0