Missade stafetten........

Idag har vi haft ännu en vårliknande dag.....med skarp sol och töväder.
Men idag har det blåst, så det har inte känts lika skönt ute idag som igår.
 
När jag kom hem från jobbet skulle jag och Hasse titta på VM i skidåkning.
Idag var det damernas stafett.
Men idag fick jag inte se någon skidåkning....för jag somnade och slumrade till
hela tiden.....så det lilla jag försökte titta på tv:n.....var jag mer sovande än vaken....
så jag minns inget av skidtävlingen.
 
När skidåkningen var slut, och jag vaknat till något så när, så åkte jag
och Hasse upp till Coop på Lyviksberget och storhandlade.
Usch, det är ju så tråkigt med storhandling.....
 
Snart ska jag och Johanna åka på akvarellkurs.
Jag tycker det är roligt att Johanna ska börja på kursen igen.
Det var några år sen sist hon var med mig på kursen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0