Sååååå jävla gott......

Ännu en ruggig vinterdag......brrrr.
 
Ännu en trötterdag......då jag kommer hem från jobbet och har svårt
att hålla mig vaken......och somnar till och från på soffan.......i några timmar.
 
Senare på eftermiddagen åkte jag hem till mina föräldrar och hälsade på.
Ja, jag är faktiskt kvar hos mina föräldar......och skriver detta inlägg från deras dator.
Morsan ville att jag skulle fixa en uppdatering på datorn och då passar jag
samtidigt på att skriva ett inlägg.
 
Jag har även blivit bjuden på kvällmat här hos mina föräldrar.
Det blev stekt abborre med potatis.
Mmmmmmmmmm........sååååååå  JÄVLA GOTT!!!
 
Nellie och Molly är också här, så det är fullt ös här emellanåt..... och
dom är väldigt nyfikna på vad jag gör :)
 
Snart ska jag åka och handla mjölk och lita annat smått på Konsum.
Sen ska jag hem till mina egna kids.
Hasse jobbar eftermiddagsskift och kommer hem vid 21-tiden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0