Två överraskande besök.......

Jag och Hasse har tittat på Melodifestivalen ikväll.
Och som vanligt, så hade jag ingen direkt favorit....inte den här gången heller.
Men jag hoppas fortfarande att det ska komma en låt som man
gillar på en gång och som man vill ska vinna alltihop......
Hmmm....undra hur stor chans det är????
 
Idag har jag bara varit hemma och varit trött.
Natten som var blev sömnfattig.....av många olika anledningar.
 
Tanken var att jag skulle fortsätta på mitt "projekt"....men så blev det inte.
Däremot fixade Hasse sin del av toaletten nere......han rensade avloppen.....han
flyttade undan badkaret.....och han städade hela toaletten!
Eller ja, inte riktigt.....själva badkaret blev kvar till mig att rengöra.....och
några andra småsaker som ska fixas.
Det tänkte jag att jag skulle göra imorgon......
Sen är första rummet i mitt "projekt" avklarat.....sen är det bara resten kvar.
 
Idag har jag haft två överraskande besök.
Först var det Teresa som kom förbi här på förmiddagen.
Trevligt!
Sen mot kvällningen var min "vävlärare" Lena förbi här med en säck med kläder.
Det var snällt och omtänksamt!
Inte för att vi har något planerat ännu.....ja, klädutdelning till uteliggare/hemlösa/missbrukare.
Men det kommer säkert att bli något framöver..... tror jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0